//
you're reading...
Bahasa Indonesia

New Header Image!!

Wow… image ini pas banget jadi header blog. Tidak disangka!

Setting tempat: Danau Situpatengan, Bandung Selatan.

Foto (ki-ka) : Lakso, TWN, Fikar, Andhy, Dadan, Merlin, Even, Saya sendiri.

Lakso ini kalau difoto suka gak kompak… Ngeliatin sapa so?!

Advertisements

About Winnu Ayi

Computer Engineer. Computer Scientist.

Discussion

5 thoughts on “New Header Image!!

  1. Ha..ha..ha.., masih nyimpen tho? 🙂
    Sebagian tak upload di fs ku tuh 🙂

    kapan-kapan lagi diadakan reuni divkom lah win 😛

    Posted by andhy | 26 August 2008, 10:04
  2. loh… iyalah disimpan…
    reunian divkom boleh juga tuh…
    tp beberapa tahun lagi kali ndhy….
    biar terasa reuniannya…. 🙂

    Posted by Winnu Ayi | 26 August 2008, 13:33
  3. wohoho.. ada gw!! ada gw!!
    -norak kali si fikar ini-

    Posted by viczhoel | 30 August 2008, 03:20
  4. udah jauh2 ke korea, kelakuannya masih aja sama… 🙂

    Posted by Winnu Ayi | 30 August 2008, 07:01
  5. Lam kenal form PONTY

    Posted by YOGA BORNEO | 13 January 2010, 15:12

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: